نفریت لوپوس چگونه به این جلوگیری از عود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از نفریت لوپوس از عود؟درمان نفریت لوپوس qustion پیچیده است، آن را دوباره و دوباره در طول درمان relase خواهد شد. در زیر چند راهنمایی است که می تواند به شما کمک کند این بیماری از عود جلوگیری از، به امید آن می تواند شما را در برخی از راه کمک کند.

1. اصرار درمان طولانی مدت

هیچ دارو است که می تواند این بیماری را درمان اما با کمک از کسانی که داروهای این بیماری را می توان به خوبی کنترل شده وجود دارد. به طوری که شما تقاضا به داروهای برای یک مدت طولانی، حتی بقیه عمر. هنگامی که داروهای شما را متوقف و بدون مجوز از دکتر خود، بیماری عود خواهد کرد.

2. برای گرفتن درمان مربوطه با توجه به مراحل این بیماری

زمانی که لوپوس در فعالیت با التهاب جدی، که damand دوز زیادی از هورمون ها و داروهای دیگر، به طوری که برای کنترل التهاب و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر است. پس از کنترل بیماری، دوز از دارو باید به تدریج کاهش می یابد، اگر شما هنوز هم به عنوان احساسات بیش از حد به عنوان قبل از آن ممکن است به کلیه آسیب استفاده می کند اما اگر شما متوقف کردن دارو در یک بار که خوب است برای proventing این بیماری از عود نیست.

3. جلوگیری از عفونت و عوارض دیگر در پیش

عفونت و comlications دیگر این بیماری پیچیده تر خواهد شد، که برای درمان این بیماری کمک کننده نیست.

4. را انتخاب کنید درمان های مختلف با توجه به شرایط خود

بیمار متفاوت است شرایط مختلف، به طوری که آنها باید درمان همان را ندارد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان ترکیبی از طب چینی و طب غربی می تواند یک انتخاب خوب برای افراد مبتلا به نفریت لوپوس. صدها نفر از گیاهان را می توان در این درمان استفاده می شود، در طول درمان، پزشکان گیاهان مختلف با توجه به وضعیت بیمار ترتیب وجود دارد.

بالا برخی از راهنمایی در مورد چگونگی پیشگیری نفریت لوپوس از عود، به امید آن می تواند به شما کمک کند. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان این بیماری، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا مشاوره ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/lupus-nephritis-treatment/4022.html





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس درمان، نفریت لوپوس، نفریت لوپوس چگونه به این جلوگیری از عود ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: